Arkadaşlar çok çaresizim lütfen yardım edin. 46 günlük kızım var 2 haftadır kabız sürekli acillik oluyoruz lavman yapıyolar. Doktorlar bile karnı aşırı dolu diyor. Ankarada gata ya götürdüm aslaa ilgilenmediler. Bana ankarada acil iyi bir çocuk doktoru önerir misiniz. Perşembe günü eşimin iş nedeniyle Batman’a döneceğiz gitmeden iyi bi doktora götürmem lazım. Az önce bile acilden geldik lavman yaptıkları halde hala kıvranıyor. Lütfen yardımcı olun. Bu arada sadece anne sütü alıyor ben yediklerime çok dikkat ediyorum. Hipp combiotic diye bir mama varmış kabız bebeklere iyi geliyormuş ondan alıp günde 1 defa versem mi acaba kafam çok karışık