kızım 7 aylık aşı planlamamiza göre yarın bexero ilk dozu var . Bugune kadar aşılar da ateş yaşamadık ama huysuzluk oldu tabi ..
Ama bexero beni çok korkutuyor birde bayram öncesi çocuğun huyu düzeni vs değişirmi diye çok korkuyorum kendim çalışıyorum hemsireyim bakicida olucak onun da tedirginligi var ? Doktorumuz aşıdan önce paranox vericez çünkü kas ağrısı yapar bunu önlemek adına dedi .
Yaptıranlar kolay atlatanlar tavsiyesi olan varmı?