Kızlar cildim kuru, çok fazla makyaj yapan biri değilim sadece özel günlerde makyaj yapıyorum. Kuru cildim olduğu için yağlı fondöten tercih ediyorum. Önce den parmağımla sürüyordum güzel durmuyordu. Sorum su ki sizce fırçayla mi daha güzel sonuç alırım yoksa süngerle mi??lutfen yorumlarsanız çok sevinirimmm👯♀️