Adakus1 sütün sadece sen gideceğini düşündüğünde gider.
Süt salınımını yöneten hormonumuz oksitosin hormonudur. Buna mutluluk hormonu desek yanlış olmaz. Sosyalleştiğinde, sarıldığında, bebeğini kucağına aldığında… kısacası muyluluk anlarında salgılanır. Ancak enn yoğun salgılandığı anlar bebeğin ile ten tenetemas halinde ve emzirme anlarıdır. Bu yüzdendir ki ne kadar emzirirsen o kafar sütün olur.
Emzirmekten vazgeçmek için çooooook erken aylar sonra yılmayıp başaran anneler var.
Farklı pozisyonlarda vazgeçmeden denemek gerekiyor. Emzik ve biberon bu dönem için kafa karıştırıcı olacağından vermemen daha sağlıklı.
Bebeklerde 3 gün kuralı vardır.3günde aloşkanlık edinir. Yani 3 gün sık dişini. 🥰