Glin89 Oğlumu arabaya nasıl alıştırcam kızlar çocuk dediğin arabayı sever uyur benim oğlan arabaya bindiği an ağlama krizleri ne girior
Mervclk Glin89 oyalamaya çalışın kızım ağlamıyor normalde ama kemeri takarken çok fena bağırıyor oyuncakla oynatıyorum müzik açıyorum dikkatini dağıtmaya çalışın belki işe yarar
bebisimbenm Glin89 allah allah cok ilginç arabayı sevmeyen ilk cocuk heralde.. yapacak bişey yok canim zamanla alışır heralde ama oda ayrı bir zorlukmus yani
Zeykemk26 Glin89 ayyyy aynennn 4,5 aylıgız dovmusum gibi aglıyor yenı arava aldık daha bınıp oturamadm 5 dakıkalık yol bıle çile bana
Glin89 Mervclk oyalıyorum zaten ama inananın cok yoruluyorum o yol bana işkence gibi gelio bitmek bilmio bide kucagıma alıyorum pusetinde hiç durmuo katılıo aglamaktan
Mervclk Glin89 evet beni de çok yoruyor kucak istiyor bazen almayınca ortalığı inletiyor utanıyorum insanlar bişey yapıyor zannedecek diye kucağıma alıyorum 5 10 dk sonra tekrar koyuyorum öyle yaptığı zamanlar
Gamzetrl Glin89 ah canım çaresini bulursan banada söyle kıyametleri kopariyo arabada nasıl is anlamadım😭
Yakamoz Yalniz degilsiniz. 5 ay 1 haftalik kızım. Asla düzelmedi. Arabada kiyametler kopuyor. Bebek arabasında da aynı. Artik yaşı falan gelene kadar alismayacagına kendimi alıştırdım 😔
Alpalp Zeykemk26 çocuktan çocuğa değişiyor ama. Ferah tut sen kendini. Belki sonra sonra sever. Benim arkadaşımın çocuğu binince uyuyor içinde. İnene kadar :)))
Yakamoz Hiçbir yere gidilmiyor. 3-4 dakikalik mesafelerde bile aglamaktan katılıyor. Cevrede bebek arabasiyla veya normal arabayla gezen insanlari görünce icim gidiyor resmen. Benimki pertimi çıkartıyor