Kızlar gelişimi için ellerinin açık olması önemli biliyorum ama kızımın elleri hep yüzünde gözünde ve acayip çiziyor tırnağını kestiğim halde keskin gözüne gelicek diye korkuyorum ana rahmindeyken bile her doktor kontrolümüzde eli yüzündeydi siz düşünün o derece eli yüzüyle bütün 😂ve eldiven takıyorum 52 günlüğüz,Ne zaman ellerini kontrol etmeye başlar veya çıkarsam ciddi sorunlar olur mu