Yeniannekk Avent biberonu aldım hamileyken sütümü sağıp veriyorum ama avent kapağıyla bi anlaşamadık kapattım diyorum ama bakıyorum akıtıyor bu kapatmanın bir yöntemi var mı 20 liralık biberon daha kullanışlı
Crazymomy Yeniannekk çok sıkınca akıtıyor tam dengeyi ayarlamak lazım orta derecede sıkarsan iyi olur canım bende çok yaşadım aynısını
Mommy_ Yeniannekk O kadar zamandır kullanıyorum hiç aktığını bilmem. Bi bakın kapağında çatlak olabilir mi? Emziğinde falan bi delik? Emziğini iyice yerleştirip kapağını da güzel takınca akma yapmıyor aslında.
sweetasya Yeniannekk 2 tane aldım ikisi de akıttı. İlk aldığımızı servisine gönderdik kullanıcı hatası dediler ilgilenmediler bile. Diğerini de ben göndermedim gene aynı muameleyi yapacaklar diye 🤷♀️
Ravzam30 Ya biberonu nasıl alıştırdınız bebeklerinize biz de 2 aylığız ama ucuyla oynuyor ısırıyor ucunu ağızına tam mı koymam gerekiyor
Sibellaa Yeniannekk çok sıkınca yada sıcak bişey koyup kapatınca tık diye atıyor. Deliğini kapatıp çalkalayınca da atıyor bunlara dikkat edin ben de çok yaşadım