Kızlar 4 gün sonra iki aylık olacak bir oğlum var. Mama+meme gidiyoruz. Wee baby nin dar akışlı biberonunu kullanıyorum ama bu aralar bozuldu gibi geliyor ağzı. Hem gaz hemde kabızlık sorunumuz oluyor. Önereceğiniz bir biberon var mı? Bu akşamüstü almaya çıkacağım. Şimdiden teşekkürler 🥰