Ecrem 3 aylık şuanda ve ilk 1 ay az bir sancısı oldu oda benim yüzümden doğum yapınca saçma sapan şeyler yedim bişey olmaz diye oda bebişe gaz yaptı sende dikkat et kuzum bazen bizim yüzümüzdende oluyor gaz ve her emzirmeden sonra 1 saatte uğraşsan gazını çıkar uyudu diye yatırma canım başıma geldiği için diyorum bende uyuyor diye yatırıyordum sonra sıkışıyor ve çıkması daha zorlasıyor doktor gaz damlası vermişti o daha beter yaptı metsil diye meğerde 1 aylık olmadan kullanılmıyormuş haberin olsun canım