Bhrasel Buzluk takı anne sütü 3 ay kalması gerekiyormuş benim 3 ayı geçti 4 aya yakın verebilir miyim bı sorun olurmu acaba
Eymnelf Bhrasel bazı siteler 3 ay bazı siteler 6 ay diyor Bi ebe yi arayıp sorun belki zararlı olur bebek için
Denizimini Bhrasel Buzlukta 3 ay derin dondurucuda 6 ay diye biliyorum. Ben de vermemenizi öneririm. Çok muydu?
pikacuu Bhrasel Hastanedeyken hemşireler bana derin dondurucu da 3 ay buzdolabında 3 gün dışarda ise yani oda sıcaklığında ise 3 saat durabilir dedi. Bence vermeyin bebişe dokunursa kötü olur
NaimeYilmaz Sağlık bakanlığının 2019 açıklaması: (19-26°C) 3 saat, buzdolabında bekleteceksiniz (0-4°C) 3 gün, derin dondurucuda bekleteceksiniz (-18°C) 3 ay boyunca muhafaza edebilirsiniz.
Zumra0223 Hayır 3 kuralı var dışarda 3 saat dolapta arka kısımda 3 gün buzlukta 3 ay ve buzluktan çikardığınızda 24 saat içinde. Bitmesi gerekiyor diye hatırlıyorum ben aksam çıkarırdim akşama kadar bitmese bile atmak zorunda kalirdim bayatlıyomus ve buzluk ömrüne gelince en ufak tat değişiminde çocuk yemiyo benim kızım buzluktaki sütümun 3 ay dolmasına 2 hafta felan kalmıştı yinede yememisti