Merhaba güzel anneler . Kızım 5 aylık süt ve süt ürünleri alerjimiz var ve yavaş yavaş ek gıdaya geçiş yapacaz fakat ben ne verecegmi nasıl verecegimi bilmiyorum çok kısıtlı yedirecegm şeyler . Benimle aynı durumu yaşayıp yardımcı olabileck olan varmı acaba ? Şimdiden çok teşekkür ederm 🌼