Oğlumun alt dişinin ucu hafiften belirmeye başladı. Dokununca ucu hissediliyor. Hem sevindim hem de çok erken diye üzüldüm açıkçası. Ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi denir ya. Şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Akşam 37 derece ateşi vardı ama keyfi gayet iyiydi. Acaba bundan sonra diş sıkıntıları başlar mı yoksa olacak olsa şimdiye kadar olur muydu? 🤔