TYE Hanımlar anne sütü naısl muhafaza edebılırm ? Ve sabah sagdıgım sütü 1 saat sonra kullanırken suda ılıtıyorum bazen kalan oluyor onu sonra kullansam olur mu ki ? Yoksa dokmek mi gerekli
minikfare TYE canım dışarda 3 saat dolapta 3 gün buzlular 3 ay kalabilir.ısıttığın sütü tekrar vermemelisin.bende sütümü sağıp veriyorum dolaptan çıkarıp yiyeceği kadar benmari usülüyle ısıtıp veriyorum artarsa döküyorum tekrar vermiyorum
minikfare TYE nasıl kullanacağına bağlı.3 gün içinde ısıtıp bebeğe vereceksen altta sakla ama yok ileride vereceğim diyorsan buzluyla 3 ay saklayabilirsin