Gulap-1234 3aylık 1haftalık kızım 5kilo 800gram kızımı kim kucağına alsa zayıf bu sütün yaramıyormu yetmiyormu bol bol emzir nasihat ediyorlar ama sürekli emzriyorum sütüm için elimden gelenide yapıyorum öyle çok çok desem yalan olur yettiğince insan üzülüyorum 2.610gram doğdu 🙁😞
Yeniannekk Gulap-1234 canım zaten 4 kilomdopmamış onun içim kilosu çok iyi ayda nerdeyse 1 kilo almış mama verme böyle devam et söyleyenleri de kır de ki ben zayıf seviyorum
Rmyskrts Gulap-1234 canım ne zayıfı benim kızım 4 aylık o kadar değil 5500kg banada zayıf diyorlar aman ne yapıyım gelişimi sağlığı yerinde daha ne olsun
Hakcjrks Gulap-1234 önemli olan kilosu değil ki sağlığı benim kızım da 3 aylık 5500 kimseye kulak asma bebeğine odaklan emzirmeye devam 🌺🌺
seymaaras Gulap-1234 Doktorunuz ne diyorsa odur. İnsanlar gevşek ağızları ile sadece konuşurlar. Benim oğluma da herkes zayıf dedi ama Doktorumuz kilosu ayına göre güzel. Gelişimi de çok güzel dedi. Boş boğazlar ya.
Birkoalaanasi Zayıflığına üzülmek, sağlığına üzülmekten bin kat iyidir. Sağlığı en önemlisi. Doymasa doktorun sana neler yapman gerektiğini söylerdi, bu kadar takıntı yapma hayat böyle geçmez 🥀
Hunilianne Gulap-1234 iyi de zayıf degil ki? Doğum kilosuna göre bakılır günlük 20-30 gram alması gerekir sizinki de fazlasıyla almış. Masallah sütünüz de yetiyor demektir boşuna dert ediyorsunuz
Deletedmom381 Gulap-1234 bir anneye söylenmeyecek sözdür “bu çocuk Zayif sütün yaramıyor mu” 😓 farkinda olmadan ne kadar da incitiyorlar . Dr her ay görüyordur kontrolde birsey demiyorsa hiiiic canını sıkma “ He” de geç..
Deletedmom304 Gulap-1234 evet canim çok az 15 kilo olmasi gerekirdi😡 ALLAH akil versin oyle yaşli nesil cahillerine.ne istiyorlar bu annelerden ya.sanki kilolu saglikli oluyor gibi.dogum kilosuna gore gayet guzel.
elifiii Gulap-1234 insanları boşverin, sık sık emzirin. Gelişimi ve sağlığı yerinde olsun yeter. Hep içinizden kendinize telkin edin, sütüm bol bol ve bebeğime yarıyor besliyor diye . motive olursunuz
Eminetavsan Gulap-1234 0 ohoo elalemin lafına bakarak hareket edersek ne kafa kalır ne psikoloji. Brnim bebeğim 2 aylık 6.100 gr bana göre gayet iyi ama kayınvalideme göre sütüm yaramıyormuş insanın bebeği eline alınca kollarının agrıması gerekiyormuş sanki gülle kaldırıyor.. Bu arada dogum kilosuna göre gayet iyi kilo almış bebeğiniz
daiysdiuy Gulap-1234 bebeğiniz zayıf değil, doğum kilosuna göre gayet iyi almış, ayrıca zayıf olsa ne olur, herkes kendi işine baksın karıştırmayın kimseyi,
Butterfly Gulap-1234 benim kızımda o dönemde o klodaydı hiç problem yapmıyodum, eşimde kaynanamda bu çocuk neden bu kadar zayıf diyolardı ama benim umrumda bile değildi . Bence sende tskma kafaya
Ate2020 Gulap-1234 aynı sorun şu anda Ben de var kızım 3 kg 800 gram doğdu şu anki kilosu 4.800. İki ay on günlük. Boyu 61 cm . Doktorum son kontrolünde olumsuz bir şey demedi. Anne sütüne devam dedi. Ama gel gör ki çevre moralimi bozmaya başladı. Dün eşimin ailesiyleydim bebeği de 2. Görüşleri yok çok zayıf yok sütün yetmiyor sanırım demeye başladılar. Doktor olumsuz bir şey demiyor ona göre hareket ediyoruz dedi. Kapattım ağızlarını ama sinirim bozulmadı değil. Motive edeceklerini de motive ediyorlar.
mrvcr Gulap-1234 ay halt etmişler, her ay 1 kilo almış çocuk. napsın 5 kilo mu alsın ayda? hiç insanları kafana takıp da üzme kendini 🙏
BKumsal Gulap-1234 Sağlığı önemli olan. Densiz insanlar bunu bilmez. Patavatsız çok bu ülkede. Takılmayın. Bazı bebek yer kilo almaz, bazı bebek istahsizdir ama sağlıklıdır.
Kk39 Gulap-1234 kilosu gayet iyi benim kizim da 3aylik 5800 her bebek toplu olcak diye bi şey yok sağlıklıysa sorun etmeyin