Haziran2020annesi Selam kızlar bebeğim dün 1aylık oldu doğduğundan beri silikon göğüs ucuyla emiyor,göğsümün ucuda var tutmuyor kavga ediyor ,silikon göğüs ucuyla emziren bir benmiyim ☹️Nasıl bıraktırabilirim?
Lilaanne Haziran2020annesi benm bebeğimde başta tutmakta çok zorlandı bi silikonla bir silikonsuz emzirmeye çalıştm memeyi unutmaması için zaten büyüdükçe emmesi daha güçlü olup memeyi kavrayabiliyor ya da tam emme esnasında serçe parmağınızı bebişin dudaklarının arasına Yandan koyp memeyi geri çekin silikonu çıkarıp direk göğsünüzü verin aranıyorken bu şekilde zamannla alışır umarm
Momsbabyy Haziran2020annesi Valla biz 2 ay 18 günlüğüz doğduğundan beri sadece silikon uçla tuttu gogsumu bırakmaya da niyeti yok uykuluyken ancak silikonsuz verebiliyorum o da tek göğüsümü🤦
beyzabali76 Haziran2020annesi Benim bebegimde 46 günlük ilk zamanlar silikon göğüs ucuyla emziriyordum sonra çenesinin çok yorulduğunu farkettim eve ilk emzirmeye göğüs ucuyla başlayıp emmeye başladıktan sonra göğüs ucunu çıkarıp emzirdim şimdi hiç kullanmıyorum
Duygusm Haziran2020annesi Ben kullanmadım ama okuduğumu aktarayım. Bıraktırmak için önce delikleri arasında bir kesik açmak, ertesi gün bir tane daha açarak artırmak, hepsi açıldıktan sonra tepesini azıcık kesmek ve her gün biraz daha keserek en son memeyi vermek gerekiyormuş. Keserken kenar mutlaka pürüzsüz olmalıymış. Bir emzirme hemşiresi yazmıştı.
Birkoalaanasi 7 ay silikon göğüs ucu ile emzirdim. Emmesi daha önemliydi çünkü. 3 ayda bir değiştirin ucu, birşey olmaz Allah’ın izni ile.
Birkoalaanasi Haziran2020annesi O kadar güçlü çeneleri var ki, boşaltmamak imkansız öyle düsünmeyin emzirmeye devam edin.
Pogaca_yanaklimm Haziran2020annesi 2 aylık olucak oğlum hala silikon uçla emiyor göğsümün ucu hiç yoktu ikisininde sonra çıkmaya başladı yara oldu bu seferde yeni yeni bıraktırmaya çalışıyorum biraz tutuyor ama yorulunca bırakıp ağlamaya başlıyor ucu arıyor mecburen yine takip biraz emzirip çıkartıyorum ama çok sıkıldım artık herseferinde dezenfekte edip vermekten evde birşekilde oluyorda dışarda çok zor oluyor inşallah biran önce bırakırlar
tugbamomy Haziran2020annesi 1 aylık olacağız benim de en başından beri silikon uç ile emiyor oğlum. Ben de geçenlerde post açmıştım silikon uç ile ilgili. Başta silikonu verip sakinleşince meme ucumu verdim birkaç kez aldı ama her defasında almadı ne yazık ki ve çok ağladı kıpkırmızı oluyordu. Sabretmek gerek aslında ama bu sefer ağlamaktan silikonu da tutmamaya başlamıştı. Ben de aç kalmasındansa şimdilik silikonu tercih ettim 😐 kısacası yalnız değilsin canım tamamen ayni durumdayım
Snglkmlalp Haziran2020annesi 2 ay 11 günlük oğlum silikon emzikle emiyor. Çok aç olduğunda bile deniyorum boş almıyo memeyi. Emmesinden iyidir tabi yoksa doğduğunda süt gelene kadar ve sonrasında sarılıktan dolayı biberon kullandığım için emmeyi reddedecekti benim de aklıma göğüs ucu geldi. Kilo alımı da iyi, memeyi de tam boşaltıyor.
Fatma-sare Haziran2020annesi biz de 3 aylık olduk hala kullanıyoruz böyle bile sürekli yara oluyor cesaret edemiyorum silikon ucu bırakmaya ama dışarıda zor oluyor
Tanemimm Haziran2020annesi ben de bebeğime göğsümü tutturamıyordum. Açlıktan sarılık olmuştu. Tutturamadıkça açlıktan sinirden çığlık çığlığa ağlardı. Çareyi silikon uçta bulmuştuk. Sonra birgün Hiç unutmuyorum bebeğim 38 günlüktü, tesadüfen denemek için uç takmadan göğsümü teklif ettim ve hiç zorlanmadan alıverdi. O an silikonu attık normal emiyor artık çok şükür :)
Adin519 Kızım doğduktan sonra beş gün küvezde kaldığından biberona alışmıştı silikon uçla yaklaşık bir buçuk ay emzirdim diğer türlü meme ucunu kavrayamıyordu ara ara tutturmaya çalışın ama kendinizi kötü hissetmeyin özellikle çevrem beni çok yadırgamıştı öyle olmaz diye yeter ki bebeğiniz doysun sonra kendi kendine alıştı kızım gerek duymadık bile☺️
Ogretmenannee1 Haziran2020annesi bebegim 9 günlük bende silikonla emziriyorum çünkü göğsümun bir tanesinin ucu Küçük tutmadı sadece tek goguslede doymuyor silikona geçtim amaa çok rahat hem yara olmuyor hemde bol bol emiyor neden bıraktırmak istiyorsunuz ❣️