13 aylığız bardak kullanıma geçmek için munchkin marka alıştırma bardağı aldım. Fakat devam sütünü o bardağa koyduğumda bir kez tadına bakıp sonra içmemekte direniyor. Ama biberona boşalttığımda bitirene kadar çekiyor. Napacagım bilmiyorum nasıl bıraktıracağım ilerleyen dönemlerde biberon kaynaklı diş çürüğü oluşsun istemiyorum🥺 Ne yapabilirm sizler nasıl bıraktırdınız 🙏🏻