Htcslh Kızlar dün bebegımın tırnagını keserken derısını de kestım.kıyamam agladı baya hemen badikon sürdüm derısı bugun daha da yapısmıs 2.5 aylıgız ıyıkı karma asımızı olmustuk ıcersınde tetenoz vardı ya hic basınıza geldımı acaba😔
Mom091 Htcslh kullandığınız tırnak makası hangisi? Ben makas gibi olanlardan kullanıyorum. Bizim kullandığımız gibilerle bende çok kestim. Bir şey olmaz Allahın izniyle bebekler hemen unutuyor canının acısını🥰
Birkoalaanasi Hemen hemen her annenin başına defalarca gelmiştir. Çok çabuk iyileşiyor zaten, korkma 🥀
Htcslh Mom091 yaaa aslında hata bnde kndıne ozel var cocugun hadı kendımınkıyle kesıverım dedım bı dhaa asla tbııı😊💗 kestgm yerde degılde törpü kısmında küfde varms en cok ondan korktum
Maryhoney Bende 2 aylıkken kesmiştim çok üzülmüştüm şimdi 11 aylık tırnaklarımizi kesiyoruz çok uzamış çooook uzaaamissss diyerek oyunla kesiyoruz geçiyor o acemi günler ah ne güzeldi💗
eliftoprakpolat Htcslh uyurken kesmeni tavsiye ederim diğer türlü uyanıkken bende çok fazla kesiyordum
Serife3304 Htcslh ben de kestim maalesef 🤦♀️ Hatta ilk keserken eşim kesti ben cesaret edemedim o da derisini çok az kesince ağladı yavrum ben de üzüntümden eşime bağırdım çağırdım ikincide ben kestim ben de etini kıstırdım 😂 insan çok üzülüyor ama yapacak bişey yok
Kk39 Htcslh bende makas gibi olanlardan kullanıyorum buyuklerin ki gibi tırnak makasıyla kesmek daha zor bence