Mom0870 meliss14 8 aylık olmamıza çok az kaldı kollarının ve dizlerinin üzerine kedi gibi kalkıyor. Sürünüyor ama buna emeklemek denemez tam anlamıyla. Zaten 8. Ay dolunca hatta 9. Aya doğru emeklemesini bekler uzmanlar . Desteksiz çok kısa oturuyor sonra patates çuvalı gibi devriliyor. ☺️❤️ bol bol oyun halısında yerde zaman geçirsin ben büyük bir yorgan serdim oyuncaklarını oyun halısını koydum debeleniyor. Motor gelişimi için yerde yapılan egzersizler çok önemli ✨
Bebisss34 meliss14 benim oğlumda 8 ay 21 günlük, emeklemeye hiç niyeti yok hatta yüzüstü durmaktan nefret ediyor hemen ağlıyor, desteksiz oturabiliyoruz çok şükür ama emeklemek istemediği için herşeyi oturduğu yere bekliyor 🤦♀️😀
gvnkbr meliss14 9aylik ne diş çıktı ne emekledi bende çok takmıyorum zamanından önce dönmüştü ama bilemedim akışına bıraktım
meliss14 Bebisss34 benimkide desteksiz oturuyor. ama hani bebekler kendi kendine ne zman otururlar ki
SuzininBilgesi meliss14 kendi kendine 6 ayılıktan beti oturuyor ama bir haftaya 9 aylık olacağız yüz üstü yatırdığım an kendi yana dönüyor emeklemeden yürüyecek benim kızım 🥰
meliss14 SuzininBilgesi benimde tek temennim o emeklemese de olur ama bebrk sonuçta bekliyorsun emeklesin😊
Denizanne meliss14 illa emekleyecek diye birşey yok. Benim kızım hiç emeklemeden yürüdü 10 buçuk aylıkken
meliss14 Denizanne mesela bi yere tutunup ne zaman kalktı dizlerinin üstünde ne zaman durdu nasıl o aşamaya yürümeye geldi anlatır misiniz merak ediyorum gerçekten için rahatlasın benimde😊
Denizanne meliss14 9 buçuk aylıkken biz ayakta tuttuğumuzda 2 adım attı tesadüfen farkettik. Sonra pratik yaptıra yaptıra 6-7 adıma çıktı 1-2 haftada. Sonra zaten zamanla yürümeye başladı önce bi yerlere tutunup kalkabiliyodu. Şimdi direk kendisi kalkıyor gayet iyi yürüyor koşmaya çalışıyor hatta koşuyor bile sayılabilir 11 aylıkken çok güzel yürüyordu
Sergul meliss14 benim kızım 7ay 14 günlük desteksiz oturuyor ama çabuk sıkılıyor. emeklemeye başladı 2 gün önce
Aycabu meliss14 kızım 8.5 aylık emeklemeye niyeti yok direk yürüyecek galiba bizimki hiç sevmiyor yüzüstü durmayı 😂 hep ayakta dursun istiyor koltuğa flan tutunuyor adım atıyor desteksiz oturabiliyor 1 aydır hemen hemen bende bıraktım artık istediği zaman yürüsün emeklesin napalım 😁
Utom meliss14 oturuyor ama emeklemiyor hatta yüzüstü durmaktan nefret ediyor. Hiç bir çabası yok olduğu yerde duruyor 😀 ayakta tutuğumuzda adımlarını sırasıyla atıyor babasıda hiç emeklemeden yürümüş öyle umut ediyorum 🤷🏻♀️