Merhaba anneler,
Bebeğim 4 aylık ve emerken uykuya çok kolay geçiyor. Kolik bir bebek ve hala akşamları huzursuz olduğu için yatağında sakinleştirip uyutamıyorum, mecbur emerek uyuyor. Ama en azından memede uyuduktan sonra omzuma alıyorum ve o sırada gözleri açıyor, omzumda çok çok hafif salınarak uyutup yatağına bırakıyorum. Doğrudan omzumda uyumuyor, sanırım aklına meme geliyor ama babası omzunda uyutabiliyor. Şu an elimden bu kadarı geliyor. Sizce sıkıntı olur mu yine de? Gece uyandığında da illa meme istemiyor, yine omzumda uyutup yatırıyorum. İşe de başlayacağım için uyku konusunun üstünde çok duruyorum. Tecrübeleriniz neler? Paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻🌸