Aygul1996 Sezeryan doğum yapalı 40gün oldu. Akıntım kırmızıydı kahverengiydi derken şuan açık sarı. Ve çok kötü kokuyo. Cuma günü doktora gidicem ama sizede sormak istedim. Var mı aynı durumu yaşayan??
Aygul1996 [bilinmeyen] Minnosunannesi Ya internette araştırdım biraz vajina iltihabı yazıyordu. Korkmuştum açıkçası teşekkür ederim rahatlattınız😊😊