Kızım 2 aylık bıktım artık her 2 günde bir kaka problemimiz oluyor. Doğduğu günden beri sadece mama kullanıyoruz. Popişini dürtmem gerekiyor sürekli. Doktor fitil verdi ağladığı için fitil durmuyor. Artık çok yoruldum sesi kısılana kadar ağlıyor. Ne yapıcam bu sorununu ? Nolur fikirlerinizi paylaşın