Arasannesi ah yavrum sakın üzülme benimki niye geç hareket ediyor diye oğlum evet herşeyi erken yapıyor kilosu da çok iyi ama kızım 3500 kilo doğmuştu 4 ayında 5500 kiloydu ve sadece mama aldığı halde kilo almıyordu hemen ek gıdaya geçtik kilosu toparlandı. 4 ayında dönmeye başlamıştı 5 ayında asker gibi sürünüyordu 8 ayında emeklemeye başladı 9 ayında da tutunup kalkmaya başlamıştı 11 ayına doğru koltuklarda tutunarak yürüyordu 1 yaşına girdi yeni başlamıştı yürümeye sonra ayakkabı takıntısı başladı ayakkabiyla hayatta yurumuyordu çığlık çığlığa ağlıyordu sağlığa hastaneye hep çıplak ayakla yürüdü doktorlar böyle olmaz ayakkabiyla alışması lazım dedi 18 aylıkken ayakkabiyla yürümeye başlamıştı 2 Side benim çocuğum ama gelişimleri çok farklı 😊