Handeay7 Aynur30 bugün tam 4 aylik ve 6800gram.onceden sadece emiyordu son 3 haftadir mama takviyesi de yapiyoruz.
[silindi] Heide siz 3 aylık dediğinizde acaba 3 ay 29 günlük dahil oluyor mu mesela benim oğlum 3 ay 5 günlük.. bu hesabı hala yapamıyorum
Heide [silindi] 3 ay 29 gün artık 4 ay olarak kabul edilir 3 ayını doldurmuştur. Bizim dün 2 ay 29 günlük du tam 3 ay oluyor. Uygulamanin basında bebekle ilgili bilgi verilen kısim da yazıyor zaten ne kadar oldgu
Esarikayy Aynur30 bizimki 4 ay 3 günlük 7700 ama bizimkine de her bakan zayif diyor😂 boyu uzun kiloyu saklıyor. Gerçi sağlıklı olsunlar da kilo çok önemli değil
Mom93 Benim bebeğim 3 ay 7 günlükken 6550 kiloydu boyu 63 cm ve her gören bu çocuk neden gelismemis diyor
Zuzu88 Yeniannekk Biz de şuan 3 ay 9 günlüğüz ve aşırı iştahsızlık var emmek istemiyo memeye her geldiğinde ağlıyo sürekli uyumak istiyo sizde de böyle mi?
[silindi] Zuzu88 şimdi foruma yazacaktım 3 ay 5 günlüğüz rota aşısı olduk 2 gün önce… aşırı huysuzluk ağlama krizleri ve iştahlı olan oğlumda iştahsızlık var zor bela kavga dövüş emziriyorum
Nefest Aynur30 benimkide 3200 dogmustuu biz 1. Haftasında mamaya basladık. Mama+meme gittik 3. Aya kadar.
Ogullarinaasikanne baybyumusak maşallah size 2 kilo 200 gr almıs anne sütü mü mama mı ona göre değişir benim oğlum 3.200 doğdu 3 aylıkken o kilodaydı düşünün sadece anne sütü alıyor oğlum