Burcugunes0 benim oğlumun sıkıntıları öyle karışık ki ve uzun suan 17 aylık kendisi 9 aylıkken kendi başına oturamadı hep devrildi nöroloji gittik gelişim geriliği denildi metabolizmaya gittik kan tahlilleri sonucu laktat isminde bir vitamin vücudunda doğuştan olmadığı için destek alamıyor dik duramıyordu kas zayıflığı oluyordu ama bu tespitten sonra iki tane gelişim destek ilacı kullanmaya başladık şuan oturuyor emekliyor sıralıyor kendi başına ayağa kalkmaya çalışıyo bi kaç kez denedi bugünlerde bunun dışında beyin mr çekildi temiz çıktı ordan ortopediye acaba bacak kısalığı kalça çıkıklığımı var diye ordan fizik tedaviye muayeneye gittik evde egzersiz için malum pandemiden dolayı birebir gidemiyoruz ordan genetik doktoruna gittik kan tahlili yapıldı tekrar ve sonuç bekliyoruz 2 ay kadar yani bize metabolizma doktoru dedi gevşek bebek diye ama nöroloji ise gevşek bebek değil dedi kalp doktoruna gittik kalbinde delik çıktı 4 yaşını bekleyin dediler bunların yanı sıra ailevi sorunlar baş aldı aylarca tükendim bittim tek başıma savaştım hastanelere tek gittim 1 yıldır neler yaşadım nelerrr