Kızlar 2 ay 3 günlük bebeğim var erken doğdu 33+6 da 16 gün kuvezde kaldı o kadar ağlayan bir bebekki evde tek başıma zor kalıyorum karnımı dahi zor doyuruyorm sürekli ağlıyor gazından. Anneme gidiyorm orda en azından o bakarken yemeğimi filan yiyorm herneyse bebeğim gezerken bam başka bir vbebek oluyor hiç sesi çıkmıyor başka evlere gittiğimiz zaman sürekli etrafa bakınıyor susuyor ama ben enfeksiyon filan kapıcak hasta olucak diye hiç bir yere götürmek istemiyorm korkuyorm gezdirmeye siz napıyosunz sizce fazla mı paranoyakça davranıyorm yoksa normal mi ??