senceumrumdam1 [url=https://hizliresim.com/2XAgg3][img]https://i.hizliresim.com/2XAgg3.png[/img][/url]
senceumrumdam1 Sevgi007 gerçekten güzel biberon başlığından rahatszıj olduğunda bile değiştirebilirsin migrosta başlıklarda var uygun ama kendi başlığı daha güzel anne göğsüne yakın çünkü birde bebeğin ağzında döndürebilirsin dönebiliyor ucu yumuşak ve sert değil ucu emin ol mama köpürse bile rahatsızlık duymuyor duyarsada çok az mosmor olmuyor
Pelo_00 Sevgi007 Ben anlayamadım bebeğiniz çişini mi yapamıyor kakasını mı? Eğer çişini o kadar uzun süre yapamıyorsa hemen bir doktora gidin kakasını yapamıyorsa bebeğinizin mamasına bir çay kaşığı doğal sızma zeytinyağı koyun günde 3 kez yapın bunu yine yapamazsa bir doktora görünmenizde fayda var sadece sütü alsa bir haftaya kadar normal ama mamada aldığı için normal değil o kadar uzun süre. doktora görünmenizde fayda var.
Adadamla Sevgi007 evet yani çok şükür iyiyiz ama gaz sorunu daha yeni yeni azalmaya başladı Bebelac etkisinden Nca çıkıyor yavrum. Bir de anason çayına başladım iki gündür ondan belki. Deliksiz uyuyor 😊
Sevgi007 Adadamla anason kimyon ve rezene üçü karştrp çay yapıp içincede geçiyrmuş gaz sancısı bi onu denemedim sıra bunda o zamn
Meva_ Sevgi007 bende sma kullanıyorum 1 aylık kizim, gundr 1 2 sefer yapıyor, ama cıs bayağı dolu dolu
Sevgi007 Meva_ ben anlamadım ya bnm bebegmde kız bn mi yanlış yapıyrm mamayı acaba 90 ml 3 ölçek koyuyorm çaycıdan kaynar sudan koyuyrm çalkalıyorm dogru degl mi
Aysukk Sevgi007 kaynar su derken kaynamış ılımış suyu kastediyorsunuz sanırım ki kaynamış ılımış su olmalı cok yüksek ısıyla mamayı karıstırmamalısınız mamanın yapısını bozar
Adadamla Sevgi007 ucunun karisimini ben içiyorum papatya falan da var sütumden o geçiyor . Bebeğime de anason veriyorum çok iyi gaz çıkarıyor o kadar seviniyorum ki yavrum neler çekiyormuş .. verin sizde bence kesinlikle
Aysukk Sevgi007 diğer mamaları bilmiyorum ama evolvia ve hipp te probiyotik var bagırsakları için daha rahatlatıcı oluyor
Aysukk Sevgi007 eğer mamanın cok köpürüyorsa içindeki mink baloncuklar gaz yapar calkalamıyın çay kasıgıyla köpürtmeden karıstırmayı deneyin öyle yapan cok anne var. Aventin kolik biberonu gaz sorununu cozmeye destek olabilir emzik kısmına hic hava gitmiyor. yinede gaz sorunu bebeğin yapısıyla alakalı bu tedbirler sadce hafifletme cabaları
Semagcmz1 Kızlar bilen varsa lütfen yardımcı olabilirmi 19 günlük bebeğim var hem sütümü hem SMA mama veriyorum beni emmiyor sütümüde sağip veriyorm aşiri gazı var biogaia damla veriyorm az çıkarıyor ama yine çok gazı var napcami şaşşrdim uyumuyor da 😢
Sevgi007 Semagcmz1 bnde şimdi sma mama verdim içine 1 çay kaşıgı zeytin yagı hemen kakasını yaptı bnmkide 40 gnlük
Kocayanakannesi Adadamla ne kadar veriyorsunuz acaba, birde normalde uyku problemi olan bir bebek miydi? Bizim ciddi uyku problemimiz var da.
Adadamla Kocayanakannesi ilk zamanlar yoktu ama gaz sıkıntısı başlayınca uyumadı hep ağladı . Sabah demliyorum bir su bardağı suya bir tatlı kaşığı anason koyuyorum biraz kaynatıp 5-10 dk demlendiriyorum Soğuyunca bir tatlı kaşığı sabah bir tatlı kaşığı akşam veriyorum uyutmadan önce . Çok şükür iyi geldi maşallah diyim alttan üstten gaz durmuyor 😊 uyuyor .. her gün taze demliyorum
Kocayanakannesi Adadamla benimde uyumayan bir bebeğim var, aklımda bulunsun teşekkür ederim tarif için 🥰