Deletedmom409 doktoruyla konuştum canım,günde 5 kakayı geçerse,3 kusmayı geçerse,38 ateşi geçerse o zaman enfeksiyon vs olabilir sürekli takipte kal dedi,ek gıda reddi var,huysuzluk,sürekli ağzına bişileri götürüp sonrada ağlıyor,uykuları çok bölünüyor,doktor hepsi normal bekleyeceksin diyor,sabırla sürekli takiple hep ayaktayım bende