Arkadaşlar 2.çocuktan önce ıpl lazer yaptırmıştım yüz ve bacak bölgesine hamile kaldım tekrar az az çıktı sonra mecbur kaldım yapıştırmalı yüz sir ağda yapmak zorunda kaldım sonuç halen yapıyorum oğlum 15 aylık oldu yani yüz ağdaya alıştı özellikle çene altım da çok var ve bildiğiniz siyah çıkıyor beni çok rahatsız ediyor önereceğiniz cihaz var mı?