Gokbayes2018 Benim bebeğimde çok gazlı sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor
Ben doktorun tavsiyesi ile sav simplex gaz ilacını düzenli vermeye çalışıyorum
Emzirdikten sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum az emse bile öle yatırmıyorum
Bide karın masajıda çok rahatlatıyor internetten bakarsanız Nası yapıldığına belki sizdede işe yarar
Bide mesela benim bebeğim bikere ağızdan gazını çıkarıyo ben bitti diye koymuyorum biraz daha tutuyorum ovalıyorum sırtını daha çıkartıyor tam bitmemiş oluyo bazen bitti diye koyuyoruz yine huysuzlanmaya başlıyo