Annelerim benim kızım 48 günlük. Yani nasıl desem nereden başlasam bilmiyorum. Sinirlerim çok bozuk.
Karnını doyuruyorum,altını temizliyorum,burnunu kontrol ediyorum,oda sıcaklığı vb her şeye dikkat ediyorum ama gelin görün ki bu kız hep mutsuz.
Tamam bebektir,dünyaya alışıyor vb diyorum ama bir süre sonra tahammülüm kalmıyor sese. Uyanık olduğu sürelerde hep ağlıyor ama hep. Bir yeri mi ağrıyor dedim doktora götürdüm yok. Gazı var yalnızca ama gazını da damla vb ile çıkartıyor çok şükür. Hani böyle on dakika agucuk bugucuk yapayım diyorum ama olmuyor her daim ağlamaklı,mızmız. Normal mi bu durum?