Ebru-isil Paraben varmış canım bize de verdiler ama bıraktık. d vitaminli probiyotikli bigaia kullanıyoruz.
Prens_annesi170620 Ebru-isil bigaia bende kullanıyorum d vitaminli olanı da var onun olmazsa doktor la görüşüp ondan alayım
Ebru-isil Prens_annesi170620 evet bio gaia diye geçiyor sadece probiyotikli olanı.D vitaminlisi olansa bigaia diye geçiyor.