Kızlar merhaba 2 ay önce sezeryan doğum yaptım kanamam bitmişti tabi şöyle ilk zamanlar normal geliyordu sonra leke oldu azar azar sonra 1 hafta kanamam geldi koyu kahve siyaha dönük sonra kesildi kanamam yoktu ama bu sabah kanamam başladı adet gibi değil çok az gelmiş ne zaman biter bu kanama daha kontrolüme yeni gittim bişey yoktu ama merak ediyorum ne zaman biter acaba diye 🙄