Tazeanne0331 asla korkutmak istemem ama kızım 4,5 aylığa kadar hep 9.30 da yatardı bazen daha bile erken uyurdu ama nasıl bi sıçrama ayıysa 6 aylık olduk 1,5 aydır hiç düzenimiz kalmadı bazen gece 1 de zor uyuyor. Ama korkmayın ben ev işlerinin tamamını askıya aldım yorgun düşmemek için herşeye olduğu kadar diyorum ve yetiyosunuz bi şekilde bebeğe de ♥️