Dkk Kızlar 52 günlük bebeğim var . 1 kez tırnağını kestim nidada etini aldım 2 parmakla oturduk birlikte ağladık 😭 şimdi tekrar kesmeye korkuyorum siz ne zaman nasıl kesiyorsunuz ? Ben keserken uyanıktı mesela
Deletedmom413 Dkk Hep uyanikken kesiyorum 2 kez etini kestim 3. De alistim Cesaretinizi kaybetmeyn ve yapabilirim deyin. Uyurken daha zor oluyor kizim cok hassas sese vs Derin uyuyorsa uyurken kesin
GkhanKbr Dkk Ben hep uyurken kesiyorum ve normal tırnak makası kullanmıyorum bebekler için makaslar var onlar daha kullanışlı normal makas gibi. Derisi eti falan sıkışmıyor
Deletedmom23113 Dkk benim ki 6 aylık , çocuk resmen tırnak kesmeye bayılıyor , gülüyor , bizim çok eğlenceli geçiyor , ilerde böyle oyun oynuyormuş gibi deneyin
Metehanmom Dkk benim annem kesiyor her banyo sonrası ya uyurken yada uykuya dalarken sakinken yani sende uykuda dene istersen uyanikken kareketli olduğu için seni zorlar
Livisim Dkk bende 2 defa kestim etine geldi cok korktum bebek tırnak makasıyla değilde bebek makasıyla daha kolay kestim birdaha olmadı sizde öyle deneyin .
Nenvarkuzum Dkk uyurken tamamen elleriyle bir olup kesiyorum tırnak yapısı çok farklı içi etli ve sivri sivri uzar herseferinde sizde uyurken deneyin direk kesmeyin sağı solu alın sonra ortasından kesin
Annelikdelilik Kesinlikle bebekler için olan tırnak makası değil de kağıt, kumaş vs kesmek için olan makasın bebek versiyonunu alın. Bende çok korkuyordum asla bebeğimin tırnaklarını kesemiyordum. Onunla etini tutma ihtimaliniz bile yok.
ozlem12345 Dkk benim bebişte 6aylık ben kesiyorum ilk günden beri hepimiz etini kesmisizdir mutlaka zamanla alışırsın cesaretini topla sen bi annesin 💜
bir_pasa_annesi Dkk uyurkende kesiyorum uyanıkken de 3 günde bir uzamıs oluyor kesiyorum korkma küçük bebek tırnak makası var ondan kullan
Mezecanavari Dkk uygun tırnak makası olursa etini kesmeniz zorlaşır. Ben emzirirken kesiyorum elini çok oynatmasjn diye
elaif Dkk bende etini kestikten sonra bir daha hiç cesaret edemedim eşim kesiyor hep. Uyanıkken ben oyalıyorum eşim kesiyor
Birgul Bende iki kere etini kestim icim gtti hatta gecen ayak parmagini derin kesmisim tirnagi batti parmagi iki gun kipkirmizi gezdik nasil acidi zahir 😞 krem kullandikta allahtan cabuk toparladi.esime birakcam bu isi galiba