40 günlük bebegim var bu güne kadar 2 saatte bir 60 cc veriyordum şimdi sarılık olma ihtimalide ortadan kalkınca gece uyurken uyanmazsa vermiyorum uyanınca veriyorum yine 60 cc saat yok yani nasıl vermem gerektigini bilen varmı yine uykusunda kaldırıp vermem gerekirmi acaba