Biz de 39 günlüğüz aynı Durumu yaşıyoruz sanıyorum ben de bir türlü anlayamadım kakasını yapacak gibi ıkınıyor kıpkırmızı oluyor yapamayınca da ağlıyor kriz gibi . Memedeykende çok yapıyor bunu birden bire basbas bağırıyor memeyi almıyor kakasını yapmaya çalışıyor sanırım. Ama gün içinde de yapamıyor değil 3-4 defa yapıyor çok şükür ama bu ağlama krizleri başladığında çok zor geçiyor