birkuzuhikayesi Sadece Mama veren anneler ek gıdaya geçtik mama günde ne kadar veriyorsunuz kaç biberon kaç cc
madambovary birkuzuhikayesi 3 öğün ana gıda (mama) 3 öğün ara gıda (ek gıda) şeklinde ilerleyebilirsiniz. Her öğünde 5-6 ölçek mama içebilir tabi bu bebeğinizin iştahına da bağlı biraz.
gvnkbr birkuzuhikayesi 9aylik ek gıdayla aramız iyi olmasına rağmen sabaha kadar beni emecegini hesap ederek yatmadan önce 8gibi 90cc veriyorum
Farahzeynep Kızım şu an 14 aylık ama 9 aylıkken her uykuya yatmadan mama içiyordu, uyandıktan 1-1.5 saat sonrada ek gıda yiyordu 🙄
birkuzuhikayesi Farahzeynep canım gündüz 2 defa uykuya yatıyor bir de gece uykusu o zaman 3 defa falan mı mama vermeliyim. Ek gıda mı ağırlıklı olmalı artık
Farahzeynep birkuzuhikayesi ben sabah kalkınca, akşam yatarken ve iki uyku öncesi veriyordum toplam 4 kere, 1 yaşına kadsr böyle devam etti. 1 yaş olunca sabah ve akşam veriyorum, doktorumuz 1 yaşına kadar mama ağırlıklı, ek gıda tadımlık olsun demişti.
birkuzuhikayesi madambovary çok sağolun teşekkür ederim. Kızım 3-4 defa 150 cc içiyor azaltmama gerek yok o zaman 😘😘
madambovary birkuzuhikayesi hayır bence çok ideal azaltmayın. 1 yaşına kadar ana öğünü mama veya anne sütü ek gıdalar ara öğün olarak verilmeli🌸