Çok ateşliydi 3 gün ve ağzı yara olmuştu doktora götürdüm ateşi diş çıkardığı için çıkan yaralarda ateş kaynaklı korkulacak birşey yok dedi. Bebeğim eltimin kızıyla oynarken parmağını yaralamıştı ağlayarak gelmişti yanıma. Nasıl olduğunu görmemiştim ama kapanmak üzere küçük bi çizikti. Ağzı yara olduğu için sanırım parmağını ağzına soktuğu için iltihaplanma oldu 😑 doktora götürdüm yine pek oralı olmadı bi krem verdi ama sebebi nedir vs bişey demedi kremde işe yaramadı 🤦♀️ başına böyle birşey gelen var mı napcam yaa 😔
resimag.com/p1/3a2fdf890bd.jpeg
resimag.com/i/3a2fdf890bd