Rrraaaiiinnn Hanımlar merhaba 100*150 boyutunda kaldirmaz taban hiç kullanılmamış hali vardır. Bebegim için aldim sonradan odasıni winnie olarak duzenledik mickie lı halimiz kullanilmadi bu yuzden. Düşünen beğenen ihtyaci olan olursa haber etsin 🙏😊🙈😁
Tuana4747 Rrraaaiiinnn ebatini odamizla bı olceyim akşam Instagram adresini verirsen ordan haberleşelim eğer ebati olursa alalim
Rrraaaiiinnn Deletedmom410 teşekkür ederim cevap için🙏😇, aslında kucuk degil ama cocuk odası büyük ise biraz ortada kalıyor tabi bizim odamiz kucuk yatak dolap derken tam kapatiyordu 🙈
Rrraaaiiinnn Tuana4747 anladım kismet tabi biraz boşluk olunca güzel olur ama çok kalırsa açık alan kotu durur tabi hayırlısı ile ins yine uygun fiyatli baska hali bulursunuz 🙏 bizim hali da başkasına kismet olur umarım bosuna duruyor birileri faydalansın bende bosa durmasin diyorum ama alan yok 😂😂😇😇
Tuana4747 Rrraaaiiinnn olsaydı da keşke ben alsaydim oturduğum ev fazla geniş canım yatak odamda 2 adet 4 m/kare halı var gerisini sen düşün
Rrraaaiiinnn Tuana4747 maşallah baya büyükmüş ev benim oturduğum ev de kucuk keske büyük olsaydi cocuk odası çok isterdim kismet başkasına artık sizde umarim bulursunuz gönlünüze gore 😇