3ay 20 günlük kızım yeni yeni dönmeye başladı. Dönüp yüzüstü durduğunda başını kaldıramıyor gömülüp kalıyor yüzü. Dolayısıyla yalnız bırakamıyorum. Kendi kendine dönecek ve kafayı kaldıramayıp ağlıcak nefessiz kalcak diye:( normalde kafasını süper tutuyor. Sırtüstü yatay pozisyonda öne doğru kaldırıyor. Ama yüzüstüyken yapamıyor. Erken mi yoksa benim kızım hala neden öğrenemedi? :( doğduğundan beri hiç yüzüstü yatırmadım sevmezdi hiç alışmadı o yüzden. Hala da sevmiyor