Eslemmomy birde cnm emzik küvezde baş uçlarında oluyor zaten genelinde öyle.kücük bebekler cabuk toparlanır yorulmaz sen korkma iyi durumda olmasa vermezlerdi.bizim hayati riskimiz vardı.benim oglum sükürler olsun cok güzel toparladı senimkide toparlanır hemen şaşırıcaksın korkme emzikten bırakır o..