Srplsrpl Merhaba 15 ay önce doğum yaptım. İdrar yolu enfeksiyonu oldum. Ama dikişimin bir tarafı çok açıyor oturup kalkarken batıyor. Bu normal mi ? Yaşayan var mı ?