Ps06 hurma çok yiyorum ceviz badem her gün mutlaka ve kayısı suyu vişne suyu normal su çok içiyorum bir de proteinli besleniyorum her öğünümde mutlaka iyi uyuyorum ve sık sık emzirmeye çalıştım önceleri şimdi acıkınca kendisi emmek istiyor zaten yani çok farklı bir şey yapmıyorum siz de besleyici ve proteinli şeyler yerseniz dinlenmenize de özen gösterirseniz inşallah çoğalır sütünüz diye düşünüyorum