Selin648 Çok ıkınıp geriniyor bebeğim uyurken bile ıkınıp geriniyor mos mor oluyor ağlıyor tekrar uykuya dalıyor bu gazdan dolayı mı çok aşırı yapıyor böyle sürekli 😔😔
Pnr22 Selin648 malesefki evet ikieger karni şiş ise gazi var demek mis ben bebeğimin iki ayağını karnına doğru götürüp bastırarak gazını çıkartıyorum sizde öyle yapın
Krkyn Selin648 aynı sorun bizde de var 12 günlüğüz ve sürekli gerinme ve ıkınma var uykusu var uyuyamıyor ememiyor bir rahat bırakmadığı çocuğu 🥺