Kızlar bu kızımın beşiği

Odasını ayıracağım ama yatak yüksek geliyor asansör kısa kalıyor tutunup kalkar kendini aşağı atar diye korkuyorum asansör daha fazla da çıkmıyor nasıl bir çözüm bulacağım bilmiyorum yatağını çıkartsam aklı yetince koysam diyorum şimdilik altına sünger tarzı birşey koyayım diyorum yardımcı olur musunuz acaba🥺