Kızlar hepnz merhaba bezini doğdugundan beri hep aynı kullanyrm 1 yaşındayız ama dünden beri çok aşırı bişklde pişik olmuş hametan kullanıyorum onun haricindede temizlerken ıslak mendili hep yıkıyorum öyle kullanyrm başk ne yapmalıyım szce bana yardımcı olun bişy söyleyin canı acıyo çok aglıyo üzülüyorumm😔😔😔