3 gündür hastanede yatma serüvenimiz bugün bitti kültür örneği alındı sonuçlar bekleniyor ama artık tedaviye evde devam edeceğiz dua edin bol bol gerçekten çok zorladı beni sürekli ağladı sürekli o ağladıkça ben kötü oldum bu kadar mi zor olur rabbim kimseyi hastaneye düşürmesin ama hastanesinde koymasın😭🐣🙏