Merhaba güzel anneler happymom dan geldım buraya happykids li olduk bizde bebeğim 13 günlük oldu bugün, ıkıncı normal doğumum ve kanama haricinde pıhtı gelıyo 4 gun once avucumun içi kadar geldı kanama haricinde bu sabahta ceviz büyüklüğünde ilk doğumumda kanamam nasıldı hiç hatırlamıyorum buradaki annelere danısmak istedım bu pıhtı normalmi sizce böyle olan varmı