Bugun sabah covid sonuçlarinu oģrendik.birazdan gelip alacaklar annemi karantine😔dua edin lutfen.Bu arada oģlum 3 gundur ateş duşmuyor test vereceyik oģlumada😔😔😔ates dusuremesi icin siroplar haplar fitiller kullanirim ama 5 dakikalik geçiyor sonra gene basliyor.37.3den sonra basliyor bide 38,6a kadar bile kalktiģi oluyor.korkuyorum.doktoru o kadar da ates yok korkma dedi.ama ben klrkuyorum boğazina gore ateş veriyor2 gun once saģlik ocagina goturdum.hic birsey yapmadilar.sadece iģneler falan yazdular.ama kendi doktoru sinirlendi bu kadar iģne minicik 11 aylik bebrye mi dedi antibiotik pribiotik sirop dezenfektanlama her sey yapiyorym ama gitmiyor.