Benim kardeşim maymun gibi poposunun üstünde elleriyle destek alarak emekliyordu 😂Yani yürümesi için emeklemesi için yüzüstü yatması şart değil çocuklar kendilerine en uygun pozisyonu buluyorlar. Valla geçen sordum forumda yüzüstü yatmak iyiymiş bebek için ,benimkide çok seviyor 1 aylık daha yüzüstü bırakıyorum deliksiz uyuyo 🤷🏻♀️ Sanırım baştan alıştırman lazımdı buna